×
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk átmenetileg, műszaki hiba miatt korlátozottan elérhető.
Ügyfélszolgálatunkat az info@dokucentrum.hu email címen tudja elérni a hiba elhárítás alatt.

Elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségért!
Ok
Legutóbbi híreink Összes hír >
Erre ügyeljen, ha hosszú távra kikapcsolja berendezéseit

Erre ügyeljen, ha hosszú távra kikapcsolja berendezéseit

A hideg időjárás és a hosszabb üzemszünet miatt érdemes...

Részletek
Ismét mi kaptuk az Asus Magyarországtól ezt a szép elismerést!

Ismét mi kaptuk az Asus Magyarországtól ezt a szép elismerést!

Immár a második egymást követő évben sikerült elhoznunk ezt a...

Részletek

Tájékoztató hibamegelőző frissítésről (EPSON printerek)

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy bizonyos...

Részletek

Megjelent az YSoft SafeQ költségfigyelő rendszer legújabb 5-ös verziója!

Megjelent az YSoft SafeQ költségfigyelő rendszer legújabb 5-ös verziója!
A Y Soft januárban mutatta be a YSoft SafeQ nevű nyomtatáskezelő rendszerének új verzióját a prágai Hilton Hotelben. A YSoft SafeQ 5 számos vadonatúj funkciót tartalmaz, és jelentős fejlesztésen estek át a korábbi funkciók is. Valamennyi funkció azt a célt szolgálja, hogy a YSoft SafeQ minden felhasználói igénynek megfeleljen.

Röviden az új funkciókról:
YSoft Payment System
A YSoft SafeQ 5 egyik legfontosabb összetevője a nagymértékben továbbfejlesztett és bővített YSoft Payment System rendszer, amely különösen hasznos megoldás lehet az oktatási intézményeknek, a közkönyvtáraknak és olyan más szervezeteknek, ahol fizetősek a nyomtatási, másolási és szkennelési szolgáltatások. Minden felhasználó virtuális számlát kap, amellyel az egyenlege terhére nyomtatni, másolni és szkennelni tud. A könnyen kezelhető Payment System rendszerrel egyszerűen feltölthetik a számlájukat saját igényeik szerint.  
 
Böngészőalapú új beágyazott terminál
A modern dizájn és a gyors működés, valamint a felhasználóbarát és intuitív
felület révén ez a rendszer messze kimagaslik a nyomtatáskezelő szoftverek
közül. Az integrált terminálok új generációjának úttörőjeként egyszerűbbé és
kényelmesebbé teszi a multifunkciós eszközök használatát.
 
Mobil nyomtatási szerver
Többé nincs szükség a Microsoft Office-ra és a LibreOffice-ra, így helyi és időbeli kötöttségek nélkül lehet nyomtatni. Bárhonnan és bármikor elvégezhető a nyomtatás, a felhasználó teendője csupán annyi, hogy kiveszi a kész anyagot a nyomtatóból.
 
Felügyeleti jelentések
Egyetlen kattintással részletesen áttekinthető a cég nyomtatási környezete. A tetszetős, átgondolt és könnyen kezelhető új jelentések egy lépésben tudnak információt nyújtani a többfunkciós eszközök pillanatnyi használatáról, az öt legtöbbet nyomtató felhasználóról és az egyes részlegek költségeiről.
 
Nagy teljesítményű ORS
Az offline távoli sorkezelők (ORS) most már akár kétszáz nyomtatót is kezelni tudnak. Ez négyszer annyi, mint amennyit a korábbi verziók kezelni tudtak. A személyes felhő eddigi korlátozásait is megszüntettük, így a YSoft SafeQ valamennyi speciális funkciója az összetett nyomtatási rendszerekben is alkalmazható.
 
A YSoft SafeQ 5 termék 2014. március közepétől rendelhető!

 

 

YSoft Payment System-ről bővebben (pdf - 139 MB)

Az YSoft SafeQ 5 Újdonságairól bővebben (pdf - 996 MB)

Vissza a hírekhez