×
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk átmenetileg, műszaki hiba miatt korlátozottan elérhető.
Ügyfélszolgálatunkat az info@dokucentrum.hu email címen tudja elérni a hiba elhárítás alatt.

Elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségért!
Ok
Legutóbbi híreink Összes hír >
Erre ügyeljen, ha hosszú távra kikapcsolja berendezéseit

Erre ügyeljen, ha hosszú távra kikapcsolja berendezéseit

A hideg időjárás és a hosszabb üzemszünet miatt érdemes...

Részletek
Ismét mi kaptuk az Asus Magyarországtól ezt a szép elismerést!

Ismét mi kaptuk az Asus Magyarországtól ezt a szép elismerést!

Immár a második egymást követő évben sikerült elhoznunk ezt a...

Részletek

Tájékoztató hibamegelőző frissítésről (EPSON printerek)

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy bizonyos...

Részletek

Tájékoztatás Konica Minolta kellékellátásról

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Konica Minolta vállalatcsoport egyik tonergyárában (Tatsuno Factory of Konica Minolta Supplies Manufacturing Co., Ltd.) a közelmúltban baleset történt. Ezen sajnálatos esemény személyi sérüléssel szerencsére nem járt, a károk csak és kizárólag anyagi jellegűek.

 

A baleset okainak teljes körű, megnyugtató lezárásáig a termelés felfüggesztésre került. Mivel a balesetben érintett gyártóüzem nagyon hasonlít az anyavállalat egy másik festékgyártó létesítményéhez (Kofu), felelősségteljes és elővigyázatossági intézkedésként a Tatsuno gyártó üzem balesete után ez az üzem (Kofu) is leállításra került. A belső vizsgálat eredményeként - amely magában foglalta egy külső, független harmadik fél bevonását is - módosítások történnek a gyártási folyamatokban, melyek az üzemek biztonságos működését garantálják.

A jelenleg rendelkezésre álló információk alapján a Kofui üzem 2021. október 18-án, a Tatsunoi üzem 2021. november 8-án kezdi meg újra a működését, az új gyártási eljárás alkalmazásával. Ennek megfelelően a tervek szerint a tonerszállítások a Kofui gyárból október végével, míg a Tatsunoi gyárból november végével újraindulnak.

A fentiekből adódóan várhatóan október végétől január elejéig ellátási nehézségek adódhatnak világszerte, mely a két üzem kiesése okán elsősorban a gyári eredeti kellékeket érintik. Célunk, hogy ebben a kritikus átmeneti időszakban is biztosítani tudjuk ügyfeleinknek az üzlet folytonossághoz szükséges toner ellátást, így mindent megteszünk annak érdekében, hogy elkerüljük az ügyfeleket érintő esetleges kellemetlenségeket. A fentiek végett szeretnénk tájékoztatni, hogy Társaságunk az érintett termékek esetében is törekszik a szerződéses partnereinek kiszolgálására, valamelyest szükségesnek találtunk néhány módosítást, amelyekről jelen tájékoztatónkban kívánjuk felhívni a figyelmüket. A véges készletek miatt csak a leadott (vagy távdiagnosztikával leolvasott) számlálóállások szerint elvégzett számítások alapján tudunk kellékigényt kielégíteni, ami a gyakorlatban azt eredményezheti, hogy nem 100%-os töltöttségű tonert, hanem 1/2 -ed vagy 1/3 -ad töltöttségű tonert fogunk tudni biztosítani. A festékek minősége és az ellátás változatlan marad.

A fentieken túl a már kiadott tartalék kellékek közül, a számlálóállások alapján nem indokolt többletet, lehetőségei szerint visszagyűjti/visszagyűjtheti a partnerektől (futár vagy technikus kolléga segítségével) Társaságunk, tehát amennyiben indokoltnak látjuk, tartalékot továbbra is biztosítunk Ügyfeleink részére.

A termeléskiesés teljeskörű helyreállítása a gyártó szerint 2022 első negyedévének végéig megtörténik, amelyről Társaságunk értesíti Önöket haladéktalanul.

Előre is köszönjük az együttműködésüket!

Vissza a hírekhez